Tien makkelijke mails in de zorg

voor ondernemers

Als ondernemer in de zorg werk je nauw samen met je patiënten of klanten; met trajecten, 1-op-1 samenwerkingen of losse sessies. En dat betekent dat een goede communicatie belangrijk is. Je wil iedereen tenslotte goed en duidelijk maar ook op een professionele manier informeren over je aanbod, je werkwijze tijdens een sessie, hoe jullie samenwerking zal verlopen of hoe ze kunnen inloggen in je online omgeving.

Het moet dus precies kloppen: je mails moeten vriendelijk maar ook duidelijk, professioneel en helder zijn zodat je klanten of patiënten precies snappen wat je bedoelt en zich welkom en begrepen voelen tijdens jullie samenwerking, superbelangrijk!

Passend bij jou en je doelgroep

Daarnaast wil je niet onnodig veel tijd kwijt zijn aan het steeds opnieuw maken van deze mails, omdat je moet zoeken naar de juiste woorden en er steeds weer opnieuw over moet nadenken.

Het kost je té veel tijd en energie, tijd die je eigenlijk liever gebruikt voor andere dingen.

Je wil mails schrijven die sterk en duidelijk zijn, die precies passen bij jouw praktijk of bedrijf en je doelgroep en op een makkelijke manier deze mails steeds opnieuw gebruiken. Niet zelf uren stoeien met chatgpt en er dan nog niet uitkomen. Niet meer zoeken in je mailbox naar die mail van de vorige keer om te zien wat je daar ook alweer in had gezet.

Nee, je wil gewoon met 1 druk op de knop klaar zijn en zeker weten dat je inhoud klopt en dat de boodschap duidelijk, persoonlijk en professioneel is. 

En dat is waar ik je met deze gids ’10 makkelijke mails in de zorg – voor ondernemers’ mee help. 

Deze gids is voor jou als je...

Na het aanschaffen van deze gids weet jij...

  • Hoe je in één keer de juiste woorden vindt voor veelvoorkomende situaties in je praktijk.

  • Hoe je professioneel en toch warm reageert, zodat je klanten of patiënten zich echt gezien voelen.

  • Hoe je standaardmails maakt die tóch persoonlijk aanvoelen.

  • Hoe je tot 50% minder tijd kwijt bent aan je mailbox, zonder in te leveren op kwaliteit.

  • Hoe je je mailbox rustiger en overzichtelijker houdt, ook op drukke dagen.

  • Hoe je voorkomt dat je steeds weer in je oude mails moet zoeken naar hoe je ’t de vorige keer ook alweer gezegd had

 

Want ik vertel je...

  • Welke 10 veelvoorkomende mails je met deze 10 sjablonen direct sneller en slimmer kunt versturen.
    Je kunt ze gewoon 1-op-1 overnemen, alles is al voor je bedacht. Geen gedoe met chatgpt en prompts enzo maar echt helemaal kant-en-klaar!

  • Hoe je de teksten in een paar seconden aanpast aan jouw situatie, toon en doelgroep.

  • Hoe je ervoor zorgt dat je reacties altijd professioneel én menselijk aanvoelen, ook op drukke dagen.

  • Hoe je de mails handig opslaat en organiseert, zodat je ze altijd bij de hand hebt, op je laptop, tablet én telefoon.

  • Hoe je voorkomt dat mailen een tijdvreter blijft, zelfs als je praktijk of bedrijf groeit.

  • Hoe je met een paar slimme instellingen in Outlook of Gmail nóg meer tijd bespaart.

  • Hoe je de sjablonen kunt gebruiken als basis voor je team of collega’s, zodat iedereen hetzelfde communiceert, op jóuw manier.

Compleet mailpakket om direct tijd te besparen!

Dit krijg je...

Deze 10 mailsjablonen kun je direct gebruiken:

+ BONUS

Hét op maat gemaakte '10 makkelijke mails in de zorg'-Trellobord twv 37 euro

Je krijgt direct toegang tot het op maat gemaakte Trellobord met daarin alle informatie uit de gids helemaal uitgewerkt, inclusief video-uitleg.

Onmisbaar voor jezelf én voor je team: nodig ze uit en laat ze gelijk gebruik maken van jouw communicatiestijl. Zo hoeven ze je nooit meer te vragen naar hoe je wil dat je mails gestuurd worden, dat scheelt je enorm veel tijd.
Het Trellobord is helemaal aan te passen aan je eigen situatie en is direct te gebruiken.

Voor 47 euro excl. btw kun je na aanschaf gelijk beginnen!
En omdat ik heel zeker ben van de waarde van dit product, geef ik je een ‘niet goed, geld terug’ garantie!

Hi, ik ben Nienke

Als backoffice-expert in de zorg met 25+ jaar ervaring help ik vrouwelijke zorgspecialisten die door brainfog of drukte vastlopen, weer grip te krijgen op de achterkant van hun bedrijf. 

Ik ken de zorg van binnen en van buiten en weet wat jij en je klanten en patiënten nodig hebben. 

In 2020 ontdekte ik dat er een heleboel ondernemers in de zorg zijn die tegen hetzelfde probleem aanlopen: hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon kan doen waar ik blij van wordt zonder dat de achterkant van mijn bedrijf me zoveel tijd en energie kost. Hoe krijg ik weer die rust en structuur zodat ik kan doen wat ik het liefste doe.

Voor mij dé reden om jou hierbij te helpen.

Inmiddels ontzorg ik met mijn (zorg)kennis en ervaring de meest invloedrijke vrouwelijke zorgspecialisten van Nederland zodat zij weer doen waar ze blij van worden, hun werk!

Nu ik zelf 45+ ben en in een nieuwe levensfase zit, merk ik dat het nóg belangrijker is om ondernemers zoals jij te helpen. Omdat ik uit ervaring weet hoe het is om alle ballen hoog te houden (en er soms ook eentje te laten vallen) is het nu tijd voor die volgende fase in je leven: jij en je bedrijf voorop!

Ik krijg enorm veel energie en voldoening van het ontzorgen van zorgspecialisten zoals jij; jouw tijd begint nu pas!

Wil jij elke dag tijd besparen in je mailbox?

Wil jij supergoede mails versturen die passen bij jou en je doelgroep?

Ben jij klaar om nu eindelijk tijd te besparen door je mailverkeer efficiënter in te richten?

Ben jij bereid om te investeren in jezelf en nu eindelijk te doen waar je blij van wordt?